Дев'ятий день навчання на курсах позаду, час підвести підсумки: проаналізувала учнівські проекти та засоби їх оцінювання; знайшла шляхи як стати учням самоспрямованими; проаналізувала методии здійснення диференціації в начання; створила форму оцінювання учнівської соспрямованості; створила інструмент для підсумкового оцінювання; створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; внесла зміни до плану вивчення теми
По завершенні п'ятого дня я підвожу підсумки і розумію, як багато я вже зробила. Сьогодні я обговорювала власну презентацію, обговорала в групі, як зробити проекти, відповидні вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм, розглянула закони щодо авторських прав, створила списки використаних джерел,створила форми оцюнювання веб-ресурсів для використання учнями певного віку, змінила план вивчення теми, розглянула як можна використовувати інтернет-ресурси в дослідженнях
Комментарии
Отправить комментарий